LLIVRĂRI PE TERITORIUL ROMÂNIEI
Ca regulă de bază - comenzile Sensum.ro sunt livrate prin CARGUS la adresa specificată în formularul de comandă. Dacă este în avantajul clientului sau al intereselor sale – SENSUM poate decide folosirea oricărui alt curier fără o informare prealabilă.
Pe teritoriul României expediem gratuit comenzile cu produse în valoare peste 250 lei.
Pentru orice comandă sub 250 lei, taxa de expediere a coletului este de 15 lei (cu TVA inclus) in București si 17 lei (cu TVA inclus) pentru comenzile livrate in afara Bucureștiului oriunde pe teritoriul României. Aceste taxe de expediere standard nu se aplică pentru comenzile speciale sau cele cu un volum/greutate foarte mare.
Pentru produsele aflate în Stoc - termenul de livrare uzual este de 1-3 zile lucrătoare însă se poate prelungi până la 4-5 zile în cazuri particulare. Pentru produsele care nu sunt în stoc solicitați termenul de livrare pe emailul office@finesenses.ro. În situații excepționale – în care articolul nu mai poate fi produs – vei fi anunțat în scris, prin email, asupra acestei situații, putând opta pentru un produs similar din portofoliul SENSUM.
Pot apărea întârzieri în livrare din diverse cauze: sărbători legale, condiții meteo nefavorabile, probleme tehnice independente de SENSUM etc. În cazul în care termenul de livrare a produselor se prelungește, clientul va fi anunțat telefonic sau prin email. Dacă au trecut cel puțin 3 zile lucrătoare de la efectuarea comenzii și nu ați primit coletul sau nu ați fost contactat de curier, vă rugăm să ne contactați telefonic, prin rubrica de contact sau prin email.
Comenzile primite vineri după orele 17.00 vor fi procesate începând cu săptămâna viitoare, luni.
Nu se efectuează livrări în weekend sau în zilele de sărbători legale. Livrările se realizează doar în zilele lucrătoare, de luni până vineri. Înainte de primirea coletului, veți fi contactat de către curier pentru a confirma prezența la adresa de livrare. În cazul în care curierul nu găsește pe nimeni la destinație și nu reușește să predea coletul, comanda va fi returnată la sediul magazinului nostru online. Pentru a încerca o altă expediere clientul se obligă să plătească pentru ambele expediții.
Ce se întâmplă dacă nu sunteți la adresa livrării?
În ziua livrării coletului, curierul vă contactează cu câteva ore înainte, de regulă telefonic. Dacă nu răspundeți și/sau nu vă găsește la adresă, coletul se va păstra în depozitul curierului aproximativ 5 zile lucrătoare. Puteți lua legătura cu compania de curierat pentru a stabili o nouă livrare.
Cum livrați comenzile speciale?
Comenzile speciale sunt acele comenzi care conțin o cantitate mare de produse sau la volume care nu sunt disponibile prin comandă on-line direct de pe site. Costul de transport și termenul de livrare se stabilesc individual pentru aceste comenzi, echipa de suport clienți vă stă la dispoziție telefonic, prin email sau rubrica de contact.
TE ASIGURĂM CĂ NE STRĂDUIM SĂ SERVIM INTERESUL TĂU CU CEA MAI MARE GRIJĂ!