Cum o creezi pentru tine? Cum o creezi pentru alții? Ce semnificație are ea în business?

Dincolo de beneficiile pe care le oferă un produs sau serviciu, dincolo de valorile brandului pe care ne străduim să le definim cu precizie și să le transmitem cu consecveță, există și o altă dimensiune care se cere accesată: intuiția simțurilor, inteligența multiplă instantanee, misterul deciziei emoționale. În spatele oricărui business, ca și în fața lui, sunt oameni. Toți suntem oameni și, indiferent cât de raționali ne considerăm, emoția are un rol foarte important în deciziile noastre. 

Locația, decorul, energia oamenilor din organizație, temperatura mediului, muzica în surdină, light-designul și, nu în ultimul rând, parfumul unui spațiu creează acea atmosferă, această realitate de impact numită experiență de brand prin imersie. Reflectă nu doar cultura organizațională, ci și ceva mai mult, o legătură care se cere descoperită.

Parfumul unui anumit loc sau timp este de neuitat! El este stocat în memoria noastră fără niciun fel de procesare suplimentară, creează legături stabile și generează mereu același val de emoție. Reactia la miros este una dintre cele mai directe iar experiența unui parfum declanșează nevoia de context. Contextul devine astfel esențial. 

Noi ne ocupăm de acel parfum care pare a lega toate celelalte dimensiuni care se adresează simțurilor. Ne adresăm business-urilor prin oameni, iar oamenilor prin simțul lor cel mai puternic și rapid – Simțul Olfactiv.

Și, pentru că Natura este sursa originală a tuturor aromelor, am ales să o aducem în spațiile dumneavoastră prin parfumurile naturale SENSUM.

Va continua….