Politica de confidentialitate

POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE CU PRIVIRE LA PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Ultima revizie - [Noiembrie  2020]

Considerăm asigurarea dreptului la protecția datelor cu caracter personal ca un angajament al Sensum, prin urmare vom dedica toate resursele și eforturile necesare pentru a prelucra datele dumneavoastră în deplină concordanță cu Regulamentul (UE) 2016/679 ("Regulamentul general privind protecția datelor" sau "GDPR"), precum și cu orice altă legislație aplicabilă pe teritoriul României. Întrucât unul dintre principiile esențiale ale acestui cadru legal îl reprezintă transparența, am pregătit acest document prin care dorim să vă informăm despre modul în care colectăm, utilizăm, transferăm și protejăm datele dvs. cu caracter personal atunci când interacționați cu noi în legatură cu produsele și serviciile noastre, inclusiv prin site-ul nostru web.

Ne rezervăm dreptul de a actualiza și modifica periodic această Politică de Confidențialitate, pentru a reflecta orice modificări ale modului în care prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal sau orice modificări ale cerințelor legale. În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe website-ul nostru versiunea modificată a Politicii de Confidențialitate, motiv pentru care vă rugam să verificați periodic conținutul acestei Politici de Confidențialitate.

CINE SUNTEM ȘI CUM NE PUTEȚI CONTACTA

Sensum este denumirea comercială a FINE SENSES SRL, persoană juridică de naționalitate română, având sediul social în Str. Petru Rareș Nr. 5-9, Et. 6, Ap. 6.1, Sector 1, București, ROMÂNIA, cu număr de ordine în Registrul Comerțului J40/13234/2019, cod unic de înregistrare fiscală RO41723013. (în continuare "FINE SENSES SRL" sau "noi"). În sensul legislației cu privire la protecția datelor, suntem operator atunci când prelucrăm datele dvs. cu caracter personal.

Întrucât suntem întotdeauna deschiși să aflăm opiniile dumneavoastră, precum și să vă furnizăm orice informații suplimentare de care ați putea avea nevoie cu privire la prelucrarea datelor dvs, vă încurajăm să contactați Responsabilul Sensum cu protecția datelor la adresa de e-mail office@finesenses.ro sau prin poștă sau curier la adresa sediului social menționată mai sus, cu mențiunea: În atenția Responsabilului Sensum cu protecția datelor.

CE CATEGORII DE DATE CU CARACTER PERSONAL PRELUCRĂM

În general, colectăm datele dvs. cu caracter personal direct de la dumneavoastră, astfel încât aveți controlul asupra tipului de informație pe care ne-o oferiți. Cu titlul de exemplu, primim informații de la dvs. astfel:

• când vă creați un cont Sensum, ne transmiteți: adresa de e-mail, numele și prenumele;

• în cadrul paginii dvs personale (Contul meu) din platforma Sensum aveti posibilitatea sa adaugati informatii suplimentare, precum: numar telefon mobil, numar telefon fix, adrese de livrare, adrese de facturare etc.;

• când plasați o comandă, ne furnizați informații precum: produsul dorit, numele și prenumele, adresa de livrare, detalii de facturare, metodă de plată, număr de telefon, datele cardului bancar etc.

Putem, de asemenea, să colectăm și să prelucrăm anumite informații cu privire la comportamentul dvs. în timpul vizitării site-ului nostru web, pentru a vă personaliza experiența online și a vă pune la dispoziție oferte adaptate profilului dvs.

Dacă sunteți vizitator al site-ului, vom prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal pe care le furnizați:

• În mod direct în contextul utilizării site-ului, cum ar fi datele pe care le furnizați în cadrul secțiunii de contact / întrebări / reclamații, în măsura în care ne contactați în acest fel.

• În mod indirect, date precum: adresa IP, browser folosit, durata navigării, istoricul căutărilor, sistem de operare folosit, limba și pagini vizualizate, URL-uri complete, secventa de click-uri catre, prin si de la site-ul nostru, informatii sau produse vizualizate / căutate, durata vizitelor pe anumite pagini, informații privind interacțiunea cu paginile (ex. derularea, click-urile, trecerile de mouse), date despre comportamentul utilizatorilor.

Vă invităm să aflați mai multe detalii în acest sens prin consultarea secțiunii privitoare la scopurile prelucrării de mai jos.

Pe site-ul nostru web putem stoca și colecta informații în cookie-uri și tehnologii similare, conform Politicii de cookies.

Nu colectăm și nu prelucrăm în alt mod date sensibile, incluse de Regulamentul general privind protecția datelor în categorii speciale de date cu caracter personal. De asemenea, nu dorim să colectăm sau să prelucrăm date ale minorilor. Sensum nu are ca scop solicitarea de informații de orice fel de la persoane cu vârsta sub 18 ani. Dacă printr-o eroare intrăm în posesia unor astfel de informații și suntem înștiințați de acest lucru, vom obtine consimțământul parental adecvat pentru a utiliza aceste informații sau, în cazul în care nu este posibil, vom șterge informațiile de pe serverele noastre. Dacă doriți să ne comunicați primirea de informații despre persoanele cu vârsta sub 18 ani, vă rugăm să ne contactați pe email la office@finesenses.ro.

CARE SUNT SCOPURILE ȘI TEMEIURILE PRELUCRĂRII 

Vom utiliza datele dvs cu caracter personal în următoarele scopuri:

1. Pentru prestarea serviciilor Sensum în beneficiul dvs.

Acest scop general poate include, după caz, următoarele:

• crearea și administrarea contului în cadrul platformei Sensum;

• prelucrarea comenzilor, inclusiv preluarea, validarea, expedierea și facturarea acestora;

• soluționarea anulărilor sau a problemelor de orice natură referitoare la o comandă, la bunurile sau serviciile achiziționate;

• returnarea produselor conform prevederilor legale;

• rambursarea contravalorii  produselor conform prevederilor legale;

• asigurarea serviciilor de suport, inclusiv oferirea de răspunsuri la întrebările dvs. cu privire la comenzile dvs. sau la bunurile și serviciile Sensum.

Prelucrarea datelor dvs. pentru aceste scopuri este în cele mai multe cazuri necesară pentru încheierea și executarea unui contract între FINE SENSES SRL și dvs. De asemenea, anumite prelucrări subsumate acestor scopuri sunt impuse de legislația aplicabilă, inclusiv legislația fiscală și contabilă.

2. Pentru îmbunătățirea serviciilor noastre

Ne dorim în permanență să vă oferim cea mai bună experiență de cumpărare online. Pentru aceasta, putem colecta și utiliza anumite informații în legatură cu comportamentul dvs. de Cumpărăror, vă putem invita să completați chestionare de satisfacție subsecvent finalizării unei comenzi sau putem desfășura, direct sau cu ajutorul unor parteneri, studii și cercetări de piață.

Ne întemeiem aceste activități pe interesul nostru legitim de a desfășura activități comerciale, având întotdeauna grijă ca drepturile și libertățile dvs. fundamentale să nu fie afectate.

3. Pentru marketing

Vrem să vă ținem la curent cu privire la cele mai bune oferte pentru produsele/serviciile care vă interesează. În acest sens, vă putem trimite orice tip de mesaj (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/webpush/etc.) conținând informații generale și tematice, informații cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ați achiziționat, informații cu privire la oferte sau promoții, informații referitoare la produse adăugate în secțiunea “Cont/ Istoric Comenzi si Detalii” sau ați arătat interes să le achiziționati, precum și alte comunicări comerciale cum ar fi cercetări de piață și sondaje de opinie, și putem afișa recomandări personalizate pe site-ul web. Pentru a vă pune la dispoziție informații de interes pentru dvs, putem folosi anumite date cu privire la comportamentul dvs. de cumpărător (de ex. produsele vizualizate / adăugate în wishlist / achiziționate) pentru a vă crea un profil. Ne asigurăm întotdeauna că aceste prelucrări se efectuează cu respectarea drepturilor și libertăților dvs, și că deciziile luate în baza acestora nu au efecte legale asupra dvs. și nu vă afectează similar într-o măsură semnificativă.

În cele mai multe cazuri, ne întemeiem comunicările de marketing pe consimțământul dvs. prealabil. Vă puteți răzgândi și retrage consimțământul în orice moment, prin:

•    modificarea setărilor din contul de client în secțiunea "`Contul meu";

•    accesarea link-ului de dezabonare afișat în cadrul mesajelor pe care le primiți de la noi;

•    contactarea FINE SENSES SRL folosind detaliile de contact descrise mai sus.

În anumite situații, ne putem baza activitățile de marketing pe interesul nostru legitim de a ne promova și dezvolta activitatea comercială. În orice situație în care folosim informații cu privire la dvs. pentru un interes legitim al nostru, avem grijă și luăm toate măsurile necesare pentru ca  drepturile și libertățile dvs. fundamentale să nu fie afectate. Cu toate acestea, ne puteți solicita oricând, prin mijloacele descrise mai sus, să oprim prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal în scop de marketing, urmând să dăm curs cererii dvs.

4. Pentru apărarea intereselor noastre legitime

Pot exista situații în care vom folosi sau transmite informații pentru a ne proteja drepturile și activitatea comercială. Acestea pot include:

• măsuri de protecție a site-ului web și a utilizatorilor platformei Sensum față de atacuri cibernetice:

• măsuri de prevenire și detectare a tentativelor de fraudare, inclusiv transmiterea unor informații către autoritățile publice competente;

•  măsuri de gestionare a diverselor altor riscuri.

Temeiul general al acestor tipuri de prelucrări este interesul nostru legitim de a ne apăra activitatea comercială, fiind înțeles că ne asigurăm că toate măsurile pe care le luăm garantează un echilibru între interesele noastre și drepturile și libertățile dvs. fundamentale.

De asemenea, în anumite cazuri ne întemeiem prelucrarea pe dispoziții legale, cum ar fi obligația de a asigura paza bunurilor și valorilor prevăzută de legislația aplicabilă în această materie.

CÂT TIMP PĂSTRĂM DATELE DVS. CU CARACTER PERSONAL

Ca regulă generală, vom stoca datele dvs. cu caracter personal cât timp avetț un cont în platforma Sensum. Puteți să ne solicitați oricând ștergerea anumitor informații sau închiderea contului, și vom da curs acestor solicitări, sub rezerva păstrării anumitor informații inclusiv ulterior închiderii contului, în situațiile în care legislația aplicabilă sau interesele noastre legitime o impun.

CUI TRANSMITEM DATELE DVS. CU CARACTER PERSONAL

După caz, putem transmite sau oferi acces la anumite date cu caracter personal ale dvs. următoarelor categorii de destinatari:

• societăților din cadrul aceluiași grup de societăți ca FINE SENSES SRL;

• furnizorilor de servicii de curierat;

• furnizorilor de servicii de plată/bancare;

• furnizorilor de servicii de marketing / telemarketing;

• furnizorilor de servicii de cercetare de piață;

• societăților de asigurare;

• furnizorilor de servicii IT;

• altor societăți cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piată a bunurilor și serviciilor noastre.

În cazul în care ne revine o obligație legală, sau dacă este necesar pentru a ne apăra un interes legitim, putem de asemenea divulga anumite date cu caracter personal unor autorități publice.

Ne asigurăm că accesul la datele dvs. de către terții persoane juridice de drept privat se realizează în conformitate cu prevederile legale privind protecția datelor și confidențialitatea informațiilor, în baza unor contracte încheiate cu aceștia.

ÎN CE ȚĂRI TRANSFERĂM DATELE DVS. CU CARACTER PERSONAL

În prezent, stocăm și prelucrăm datele dvs. cu caracter personal pe teritoriul României.

CUM PROTEJĂM SECURITATEA DATELOR DVS. CU CARACTER PERSONAL

Ne angajăm să asigurăm securitatea datelor cu caracter personal prin implementarea unor măsuri tehnice și organizatorice adecvate, conform standardelor industriei.

Transmisia datelor dvs. cu caracter personal se face folosind algoritmi de criptare de ultimă generație și le stocăm pe servere securizate, asigurând în același timp redundanța datelor.

Pentru efectuarea plăților folosim serviciile procesatorului de plăti MobilPay. Orice informații privitoare la plăti sunt criptate, folosind tehnologia HTTPS cu criptare TSL.

În ciuda măsurilor luate pentru a proteja datele dvs. cu caracter personal, vă atragem atenția că transmiterea informațiilor prin Internet, în general, sau prin intermendiul altor rețele publice, nu este complet sigură, existând riscul ca datele să fie văzute și utilizate de către terțe părti neautorizate. Nu putem fi responsabili pentru astfel de vulnerabilități ale unor sisteme care nu sunt sub controlul nostru.

CE DREPTURI AVEȚI

Regulamentul general privind protecția datelor vă recunoaște o serie de drepturi în legătură cu datele dvs. cu caracter personal. Puteți solicita accesul la datele dvs., corectarea oricăror greșeli din fișierele noastre și/sau vă puteți opune la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal. De asemenea, vă puteți exercita dreptul de a vă plânge autorității de supraveghere competente sau de a vă adresa justiției. După caz, puteți beneficia și de dreptul de a solicita ștergerea datelor dvs. cu caracter personal, dreptul la restricționarea prelucrării datelor dvs. și dreptul la portabilitatea datelor.

Mai multe informații despre fiecare dintre aceste drepturi pot fi obținute prin consultarea tabelului prezentat mai jos.

Pentru a vă putea exercita drepturile, ne puteți contacta folosind detaliile de contact expuse mai sus. Vă rugăm să rețineți următoarele aspecte dacă doriți să vă exercitați aceste drepturi.

IDENTITATE

Luăm în serios confidențialitatea tuturor înregistrărilor care conțin date cu caracter personal. Din acest motiv, vă rugăm să ne transmiteți cererile dvs. cu privire la astfel de înregistrări folosind adresa de e-mail aferentă contului Sensum. În caz contrar, ne rezervăm dreptul de a vă verifica identitatea prin solicitarea de informații suplimentare care au ca scop confirmarea identității dvs.

ONORARII

Nu vom solicita o taxă pentru a vă exercita vreun drept în ceea ce privește datele dvs. cu caracter personal, cu excepția cazului în care solicitarea dvs. de acces la informații este nefondată, respectiv repetitivă sau excesivă, caz în care vom percepe o sumă rezonabilă în asemenea circumstanțe. Vă vom informa despre orice onorarii aplicate înainte de a vă soluționa cererea.

DURATĂ DE RĂSPUNS

Ne propunem să răspundem la orice solicitări valide în termen de maximum o lună, cu excepția cazului în care acest lucru este deosebit de complicat sau dacă ați făcut mai multe solicitări, caz în care urmează să răspundem în termen de maximum două luni. Vă vom anunța dacă vom avea nevoie de mai mult de o lună. S-ar putea să vă întrebăm daca puteți să ne spuneți exact ce doriți să primiți sau ce anume vă îngrijorează. Acest lucru ne va ajuta să acționăm mai repede și să scurtăm timpul de răspuns la solicitarea dvs.

DREPTURILE TERȚELOR PĂRȚI

Nu trebuie să respectăm o cerere în cazul în care ar afecta în mod negativ drepturile și libertățile altor persoane vizate.

DREPTURI VIZATE   

Accesul 

 Puteți să ne cereți:   

• să confirmăm dacă vă prelucrăm datele cu caracter personal;

• să vă punem la dispoziție o copie a acestor date;

• să vă oferim alte informații despre datele dvs. cu caracter personal, cum ar fi datele pe care le avem, la ce le folosim, cui i le divulgăm, dacă le transferăm în străinătate și cum le protejăm, cât timp le păstrăm, ce drepturi aveți, cum puteți face o plângere, de unde am obținut datele dvs., în măsura în care informațiile nu v-au fost deja furnizate prin această informare.

RECTIFICAREA   

Ne puteți cere să rectificăm sau să completăm datele dvs. cu caracter personal inexacte sau incomplete.   

Este posibil să încercăm să verificăm exactitatea datelor înainte de rectificarea acestora.

ȘTERGEREA DATELOR  

Ne puteți cere să vă ștergem datele cu caracter personal, dar numai în cazul în care: 

 • acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate; sau

• v-ați retras consimțământul (în cazul în care prelucrarea datelor se baza pe consimțământ); sau

• dați curs unui drept legal de a vă opune; sau

• acestea au fost prelucrate ilegal; sau

• ne revine o obligație legală în acest sens.       

Nu avem obligația de a ne conforma solicitării dvs. de ștergere a datelor dvs. cu caracter personal în cazul în care prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal este necesară:  

 • pentru respectarea unei obligații legale; sau

•  pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță.     

 Există anumite alte circumstanțe în care nu suntem obligați să respectăm solicitarea dvs. de ștergere a datelor, deși acestea două de mai sus sunt cele mai probabile circumstanțe în care v-am putea refuza această solicitare.

Să aveți în vedere că, înaintea exercitării acestui drept, să vă descarcați din contul Sensum și să vă salvați toate documentele aferente comenzilor efectuate de la Sensum, indiferent dacă facturarea s-a efectuat către dvs. sau către o altă persoană fizică sau juridică (cum ar fi: facturile, certificatele de garanție). În cazul în care nu efectuați acest demers înainte de a va exercita dreptul de ștergere, veți pierde toate aceste documente iar Sensum va fi in imposibilitate de a vi le pune la dispoziție, după caz, deoarece procesul de ștergere a datelor, respectiv a contului Sensum, cu toate datele și documentele aferente acestuia, este un proces ireversibil.

RESTRICȚIONAREA PRELUCRĂRII DATELOR  

 Ne puteți cere să restricționăm prelucrarea datelor cu caracter personal, dar numai în cazul în care:   

• acuratețea lor este contestată (a se vedea secțiunea de rectificare), pentru a ne permite să verificăm acuratețea acestora; sau

• prelucrarea este ilegală, dar nu doriți ca datele să fie șterse; sau

• acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate, dar dvs. aveți nevoie de ele pentru a constata, a exercita sau a apăra un drept în instanță; sau

•  v-ați exercitat dreptul de a vă opune, iar verificarea dacă drepturile noastre prevalează este în desfășurare.       

Putem continua să folosim datele dvs. cu caracter personal în urma unei solicitări de restricționare, în cazul în care: 

• avem consimțământul dvs.; sau

• pentru a constata, exercita sau asigura apărarea unui drept în instanță; sau

• pentru a proteja drepturile Sensum sau ale altei persoane fizice sau juridice.

PORTABILITATEA DATELOR   

Ne puteți cere să vă furnizăm datele cu caracter personal într-un format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat, sau puteți solicita ca acesta să fie „portat” direct către un alt operator de date, dar în fiecare caz numai dacă:   

• prelucrarea se bazează pe consimțământul dvs. sau pe încheierea sau executarea unui contract cu dvs; și

• prelucrarea se face prin mijloace automate.

OPOZIȚIA   

Va puteti opune în orice moment, din motive legate de situația particulară în care vă aflați, prelucrării datelor dvs. cu caracter personal în temeiul interesului nostru legitim, în cazul în care considerați că drepturile și libertățile dvs. fundamentale prevalează față de acest interes.

De asemenea, vă puteți opune oricând prelucrării datelor dvs. în scop de marketing direct (inclusiv crearea de profiluri), fară a invoca vreun motiv, caz în care vom înceta în cel mai scurt timp posibil această prelucrare.

LUAREA DE DECIZII AUTOMATE 

 Puteți cere să nu faceți obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, dar numai atunci când decizia respectivă: 

• produce efecte juridice cu privire la dvs; sau

• vă afectează în alt mod similar și într-o măsură semnificativă.    

Acest drept nu se aplică în cazul în care decizia la care s-a ajuns în urma luării automate a deciziilor:    

• ne este necesară pentru a încheia sau a derula un contract cu dvs.;

• este autorizată prin lege și există garanții adecvate pentru drepturile și libertățile dvs; sau

• se bazează pe consimțământul dvs. explicit.

PLÂNGERI   

Aveți dreptul să depuneți o plângere la autoritatea de supraveghere cu privire la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal. În România, datele de contact ale autorității de supraveghere pentru protecția datelor sunt urmatoarele:

Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal

B-dul G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, cod poștal 010336, București, România

Telefon: +40.318.059.211 sau +40.318.059.212;

E-mail: anspdcp@dataprotection.ro

Fără a vă afecta dreptul dvs. de a contacta în orice moment autoritatea de supraveghere, vă rugăm să ne contactați în prealabil, și vă promitem că vom depune toate eforturile necesare pentru a rezolva orice problemă pe cale amiabilă.

Reamintim faptul că puteti contacta în orice moment Responsabilul Sensum cu protecția datelor prin transmiterea solicitării dvs. prin oricare dintre următoarele modalități:

  • prin e-mail la adresa office@finesenses.ro sau

  • prin poștă sau curier la adresa: FINE SENSES SRL, Str. Petru Rareș Nr. 5-9, Et. 6, Ap. 6.1, Sector 1, București, ROMÂNIA – cu mențiunea în atenția Responsabilului Sensum cu protecția datelor.

 

User Area

Guest

Login/Register

Waiting...
Unable to Login
You are logged in
Forgot your password?

Languages

  • Română (Romanian)

Currencies

Languages

Currencies

My Cart

Your Cart is Empty
Cart Checkout

Menu

Search

Our Terms

1. INTRODUCERE

Ultima versiune: 19 noiembrie  2020

Acest document stabileste, impreuna cu toate documentele mentionate in acesta,  termenii si conditiile care guverneaza (i) utilizarea acestui site, respectiv  www.sensum.ro (denumit in continuare "Sensum" / "site-ul" / "site-ul" comenzi prin intermediul acestui site (denumite in continuare "Termeni") si (ii) comercializarea produselor FINE SENSES SRL prin intermediul Sensum.

Va rugam sa cititi Termenii si Conditiile noastre, precum si Politica Noastra de Confidentialitate, inainte de a utiliza site-ul si de a plasa comenzi prin intermediul acestuia. Prin accesarea site-ului www.sensum.ro si prin utilizarea acestui site si / sau prin plasarea unei comenzi prin acesta, recunoasteti expres caracterul obligatoriu al Termenilor si al Politicii de Confidentialitate si va angajati sa le respectati.

Daca nu acceptati pe deplin Termenii si Politica de Confidentialitate, va rugam sa nu utilizati acest site. Acesti Termeni se pot modifica. Sunteti responsabil sa cititi acesti Termeni in mod complet atunci cand plasati o comanda, deoarece Termenii si Politicile de Confidentialitate in vigoare se vor aplica in momentul incheierii contractului relevant (asa cum este definit mai jos) sau atunci cand utilizati acest Site.

Daca aveti intrebari privind Termenii sau Politica de Confidentialitate, ne puteti contacta in orice moment folosind adresa de email office@finesenses.ro.

Toti termenii de aici sunt interpretati ca fiind exprimati in zile calendaristice. Daca ultima zi a termenului este o zi nelucratoare, termenul se prelungeste in consecinta pana in prima zi lucratoare dupa aceea.

2. DATELE NOASTRE

Vanzarea de produse prin intermediul acestui site web este realizata de catre, FINE SENSES S.R.L., persona juridica romana, cu sediul social in Str. Petru Rares Nr. 5-9, Et. 6, Ap. 6.1, Sector 1, Bucuresti, ROMANIA, cu numar de ordine in Registrul Comertului J40/13234/2019, cod unic de inregistrare fiscala RO 41723013.

3. DATELE DUMNEAVOASTRA SI VIZITA DUMNEAVOASTRA PE ACEST SITE WEB

Informatiile sau datele personale pe care ni le furnizati vor fi prelucrate in conformitate cu Politica de Confidentialitate si cu specificatiile cuprinse in sectiunea „Termeni”. Prin utilizarea acestui site si / sau achizitionarea unui produs prin www.sensum.ro, va exprimati in mod explicit si fara echivoc consimtamantul dvs. pentru prelucrarea acestor informatii si date si declarati ca toate informatiile si datele pe care ni le-ati furnizat sunt adevarate si ca ati obtinut consimtamantul scris prealabil al proprietarului de informatii si / sau date in cazul in care informatiile si datele pe care ni le furnizati prin intermediul site-ului nu va apartin.

Orice date cu caracter personal precum: numele, adresa, numarul de telefon sau adresa de e-mail a dumneavoastra pe care o transmiteti pe Site prin posta electronica sau prin alta modalitate vor fi folosite in conformitate cu Politica de Confidentialitate (Accesul se face prin Site).

Orice alt fel de comunicari sau materiale pe care le transmiteti pe acest Site, precum intrebari, comentarii, sugestii sau alte mesaje de acest fel vor fi considerate ca neconfidentiale si neprotejate de drepturi de proprietate intelectuala determinate.

4. UTILIZAREA ACESTUI SITE

Prin utilizarea acestui site si / sau prin plasarea oricarei comenzi de produse prin intermediul acestuia, vi se cere:

1.            Sa utilizati acest site exclusiv pentru a trimite intrebari legitime sau pentru a face comenzi legitime.

2.            Sa nu comiteti nicio frauda sau orice alta activitate de ordin fraudulos. Daca avem motive intemeiate sa credem ca ati facut o astfel de comanda, vom avea dreptul sa anulam comanda si sa informam autoritatile competente in consecinta.

3.            Sa ne furnizati o adresa de e-mail corecta, o adresa postala si / sau alte informatii de contact exacte. De asemenea, sunteti de acord sa utilizati aceste informatii pentru a ne contacta in cazul in care acest lucru este necesar (consultati Politica noastra de Confidentialitate).

Daca nu ne furnizati toate informatiile de care avem nevoie, exista posibilitatea de a nu va putea finaliza comanda.

Prin plasarea unei comenzi prin intermediul site-ului, declarati ca aveti peste 18 ani si ca aveti capacitatea juridica de a incheia contracte.

5. DISPONIBILITATEA SERVICIULUI

Produsele oferite pe acest site sunt disponibile pentru livrare in Romania, in Uniunea Europeana cat si International in acord cu lista tarilor afisata in pagina de checkout.

6. CUM SE INCHEIE CONTRACTUL

Informatiile furnizate in sectiunea „Termenii si Conditiiˮ continute in acest site web nu constituie o oferta de vanzare, ci o informare ce trebuie agreata pentru o experienta de navigarea sau shopping corespunzatoare. Nu va exista nici un contract intre dvs. si noi despre niciun produs pana cand comanda dvs. nu este acceptata in mod expres de catre noi. Daca nu acceptam oferta dvs., iar sume de bani au fost retrase din contul dvs., acestea vor fi restituite in intregime.

Pentru a plasa o comanda, trebuie sa urmati procedura de achizitie online si sa faceti clic pe "Autorizatia de plata". Dupa aceea, veti primi un e-mail de la noi care confirma primirea comenzii dvs. ("Confirmarea comenzii "). Retineti ca acest lucru nu inseamna ca a fost acceptata o comanda deoarece comanda dvs. constituie o oferta pe care o faceti pentru achizitionarea unuia sau mai multor produse de la noi. Va vom trimite o confirmare electronica a expedierii produsului ("Confirmarea de expediere"). Toate comenzile sunt supuse acceptarii de catre noi si acceptarea noastra este confirmata atunci cand confirmarea livrarii produsului este inregistrata in jurnalul electronic al furnizorului nostru de expediere ("Confirmare de livrare") pentru produsele mentionate in Confirmarea de expediere. Contractul dintre noi privind achizitionarea unui produs ("Contractul") se incheie numai atunci cand se inregistreaza Confirmarea de livrare.

Contractul se va referi doar la produsele enumerate in Confirmarea de expediere. Nu ni se va cere sa livram alte produse care au fost sau ar fi putut face parte din comanda dvs. pana cand livrarea produsului nu a fost confirmata printr-o confirmare de livrare separata.

7. DISPONIBILITATEA PRODUSELOR

Toate comenzile produselor depind de disponibilitatea produselor din stocul nostru. Nu garantam indeplinirea tuturor comenzilor conform informatiilor de pe site. Este posibil ca unele produse sa nu fie disponibile, chiar daca pe site apar ca fiind in stoc. In acest sens, in cazul unor dificultati de aprovizionare sau in cazul in care produsele nu mai sunt in stoc, ne rezervam dreptul de a va informa despre un nou termen de livrare sau despre produsele de inlocuire de calitate si valoare egale sau superioare pe care le puteti comanda. Daca nu acceptati noul termen de livrare sau nu doriti sa comandati aceste produse de inlocuire si daca am primit deja plata pentru produsele comandate, va vom restitui integral sumele de bani pe care le-ati platit.

8. REFUZUL DE A PROCESA O COMANDA

Ne rezervam dreptul de a elimina orice produs de pe acest site, in orice moment, in mod discretionar si / sau de a elimina sau modifica orice material sau informatii de pe acest site. Desi depunem toate eforturile pentru a procesa intotdeauna toate comenzile plasate, pot exista circumstante exceptionale care ne obliga sa refuzam procesarea unei comenzi dupa trimiterea mesajului de confirmare a comenzii si ne rezervam dreptul de a face acest lucru in orice moment.

Nu vom avea nici o raspundere fata de dvs. sau orice terta parte pentru indepartarea oricarui produs de pe acest site, pentru eliminarea sau modificarea oricarui material sau continut de pe acest site sau pentru neprocesarea unei comenzi dupa ce v-am trimis Confirmarea Comenzii.

9. LIVRARE

Sub rezerva dispozitiilor articolului 7 de mai sus privind disponibilitatea produselor, cu exceptia cazului in care exista circumstante extraordinare, vom face tot posibilul pentru a finaliza comanda dvs. cu produsul sau produsele mentionate in Confirmarea de livrare pana la data specificata in Confirmare sau, daca estimarea datei de livrare nu este specificata, in intervalul de timp estimat la selectarea metodei de livrare si, in orice caz, nu mai tarziu de 30 de zile calendaristice de la data confirmarii comenzii.

Cu toate acestea, intarzierile pot aparea din motive precum intarzierile de productie, circumstantele neprevazute sau zona de livrare.

Daca, dintr-un anumit motiv, nu putem respecta data livrarii, va vom informa despre aceasta situatie si va vom oferi optiunea de a pastra comanda cu o noua data de livrare sau de a anula comanda cu rambursarea intregii sume platite. Va rugam sa retineti ca nu livram in zilele de sambata si duminica sau sarbatori legale. In sensul acestor Termeni, livrarea se considera a avea loc sau se considera a fi fost "livrata" atunci cand dvs. sau o terta parte desemnata de dvs. intra in posesia fizica a produselor, dovedita printr-o semnatura de primire a comanda la adresa de livrare convenita.

Daca comanda dvs. de produs nu ajunge la data estimata a livrarii, va rugam sa ne contactati folosind urmatoarele detalii: office@finesenses.ro.

IMPOSIBILITATEA LIVRARII

Daca nu putem livra produsele, din motive care nu ne pot fi atribuite, dupa doua initiative de livrare, pachetul va fi pastrat la curier timp de 5 zile lucratoare. Daca nu il ridicati, comanda dvs. va fi returnata in depozitul nostru. Inainte sa primiti coletul, veti fi contactat de catre curier pentru a confirma prezenta la adresa de livrare. In cazul in care curierul nu gaseste pe nimeni la destinatie si nu reuseste sa predea coletul, comanda va fi returnata la sediul magazinului nostru online. Pentru a incerca o alta expediere clientul se obliga sa plateasca pentru ambele expeditii.

Dupa 10 de zile calendaristice de la data la care comanda dvs. este gata de livrare, dar nu a fost livrata din cauza faptului ca nimeni nu a fost disponibil sa accepte produsul (produsele) la adresa de livrare, vom considera ca doriti sa reziliati Contractul si acesta va fi considerat drept incheiat. Ca urmare a rezilierii acordului, vom rambursa toate platile primite de la dvs., cu exceptia costurilor de livrare si a tarifelor de procesare a gateway-ului de plata, fara nicio intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 30 de zile calendaristice de la data la care consideram acest acord incheiat.

Retineti ca stocarea, transportul si reluarea livrarii rezultate din rezilierea Contractului pot implica un cost suplimentar si vom avea dreptul sa va transferam acest cost.

10. RISCUL DE TRANSFER SI DREPTURILE DE PROPRIETATE ASUPRA PRODUSELOR

Toate riscurile legate de produse (inclusiv pierderile si daunele) se vor transfera catre dvs. in momentul livrarii, atunci cand dvs. sau cand o terta parte desemnata de dvs., alta decat curierul, va intra in posesia fizica a produselor.

Proprietatea asupra produselor nu va va fi transferata pana cand nu primim integral plata tuturor sumelor datorate pentru produse, inclusiv costurile de livrare sau livrarea (asa cum este definita la articolul 9 de mai sus), oricare dintre aceste momente survine ultimul. Dreptul de proprietate asupra produselor ne revine imediat daca vom restitui o astfel de plata.

11. PRETUL SI PLATA

Pretul fiecarui produs va fi cel mentionat in mod periodic pe site-ul nostru, cu exceptia cazului in care exista o eroare evidenta. In timp ce ne asiguram ca toate preturile de pe site-ul nostru sunt corecte, pot aparea erori. Daca descoperim o eroare de pret cu orice produs (comenzi) din comanda dvs., va vom informa cat mai curand posibil si va vom oferi optiunea de a reconfirma comanda la pretul corect sau de a o anula. Daca nu suntem in masura sa va contactam, comanda va fi considerata nula si, daca ati platit deja pentru produsul (produsele) in cauza, vom restitui intreaga suma platita.

Nu avem nicio obligatie de a vinde un produs la un pret incorect inferior (chiar daca ati primit de la noi Confirmarea de livrare) daca eroarea de pret este evidenta, inconfundabila si poate fi identificata in mod rezonabil de catre dvs. ca fiind o eroare.

Preturile afisate pe site-ul nostru Web includ TVA, dar nu includ costurile de livrare, care vor fi adaugate la suma totala datorata, asa cum este specificat in Rezumatul costului cosului de cumparaturi.

Preturile pot fi revizuite oricand, insa (cu exceptiile enumerate mai sus), nicio schimbare potentiala nu va afecta niciuna dintre comenzile dvs. pentru care a fost deja trimisa o confirmare a comenzii, inainte de modificarea pretului.

Odata ce ati selectat toate produsele pe care doriti sa le cumparati adaugandu-le in cosul dvs., urmatorul pas este sa finalizati procesul de finalizare a comenzii si sa efectuati plata. Pentru a face acest lucru, trebuie sa urmati pasii din procesul de achizitie completand sau verificand informatiile necesare la fiecare pas. In plus, pe parcursul procesului de cumparare, inainte de a putea efectua plata, puteti modifica detaliile comenzii dvs. De asemenea, daca sunteti un utilizator inregistrat, o istorie a tuturor comenzilor plasate va fi disponibila in sectiunea "Contul meu".

Sensum utilizeaza MobilPay, o companie de gateway-uri de plata din Romania care utilizeaza mediul de tranzactionare 3D Secure pentru toate tranzactiile. Pentru a afla mai multe despre MobilPay, vizitati site-ul web al partenerului nostru https://www.mobilpay.ro/public/.

3-D Secure este un protocol bazat pe XML conceput pentru a fi un strat de securitate suplimentar pentru tranzactiile online de credit si de debit. Acesta a fost implementat de Visa cu intentia de a imbunatati securitatea platilor prin Internet si este oferit clientilor sub numele Verified by Visa. Serviciile bazate pe protocol au fost de asemenea adoptate de MasterCard ca MasterCard SecureCode. Pentru a afla mai multe despre 3D Secure, vizitati https://en.wikipedia.org/wiki/3-D_Secure.

Puteti plati prin intermediul cardurilor de credit sau de debit Visa si Mastercard. Site-ul va permite, de asemenea, sa utilizati optiunile de plata in numerar sau de transfer bancar. Pentru a minimiza riscul accesului neautorizat, detaliile cartii dvs. de credit vor fi criptate. Odata ce primim comanda dvs., vom solicita o pre-autorizare a cardului dvs. pentru a va asigura ca exista suficiente fonduri pentru a finaliza tranzactia.

Daca faceti clic pe "Autorizatia de plata", confirmati ca respectivul card declarat este al dvs. Veti fi singurul responsabil pentru orice incidente si daune cauzate noua sau tertilor in cazul in care ne furnizati date bancare care nu va apartin.

Cardurile de credit sunt supuse validarii si verificarilor de autorizare de catre institutia emitenta. Daca nu primim autorizatia necesara, nu vom fi raspunzatori pentru nici o intarziere in livrarea produselor comandate sau, dupa caz, nereusita de a le livra si, in consecinta, nu vom putea incheia niciun contract cu dvs.

Operam in moneda afisata pe site si nu vom aplica comisioane suplimentare sau costuri suplimentare. Daca sumele retrase din cardul dvs. de credit sau rambursate pe acesta difera de pretul afisat la incheierea comenzii sau cu suma confirmata care trebuie rambursata, contactati banca pentru mai multe informatii despre taxele bancare percepute pentru o astfel de tranzactie.

12. TAXE

Livrarile Internationale se fac sub conditia de livrare DAP. DAP inseamna ca, Cumparatorul isi asuma raspunderile financiare. In contractele DAP (Livrare la Locul stabilit) – Cumparatorul este responsabil sa plateasaca taxele vamale de import si orice taxe aplicabile, inclusiv autorizatiile si taxele locale odata ce coletul a ajuns la destinatia specificata. Taxele vamale si taxele suplimentare pot varia in functie de tara in care va aflati. Este responsabilitatea clientului sa acopere costurile pentru primirea pachetului (pachetelor).

Pentru livrari in Uniunea Europeana (UE) catre persoane fizice – toate preturile mentionate pe site-ul nostru includ TVA. Livrarile pe teritoriul UE nu sunt purtatoare de taxe vamale.

Pentru Livrari Internationale – veti fi responsabil sa va asigurati ca orice produs pe care-l comandati respecta reglementarile de import ale oricarui stat sau guvern federal. Comenzile evaluate peste pragul vamal al tarii de livrare pot fi supuse unor taxe de import, care sunt percepute la controlul frontierei in tara de livrare la momentul sosirii comenzii in tara dvs. Daca comanda dvs. este peste prag si se supune taxelor vamale de import, le veti plati la sosirea comenzii dvs. in tara de livrare.

13. POLITICA DE RETURNARE

1. Dreptul de retragere

Dreptul de retragere

Daca incheiati acest acord in calitate de consumator, aveti dreptul sa va retrageti din contract in termen de 14 zile calendaristice, fara a oferi niciun motiv (reziliere unilaterala a contractului).

Perioada de retragere va expira dupa 14 zile calendaristice din ziua in care dumneavoastra sau un tert desemnat de dvs., altul decat transportatorul, ati intrat in posesia produsului / produselor. Daca comandati mai multe produse pentru a fi livrate separat, perioada de retragere expira dupa 14 zile calendaristice din ziua in care dumneavoastra sau un tert desemnat de dvs., altul decat transportatorul, ati intrat in posesia ultimului produs.

Pentru a exercita dreptul de a rezilia unilateral contractul, trebuie sa ne informati in scris, completand Formularul de retur si trimitandu-l la adresa de contact mentionata in sectiunea noastra de contact din magazinul nostru online www.sensum.ro sau prin trimiterea unui e -mail la adresa: office@finesenses.ro.

Pentru a nu depasi termenul de retragere, este suficient sa ne trimiteti Formularul de retur unde va exercitati dreptul de retragere inainte de expirarea termenului.

Efectele Retragerii

Daca reziliati unilateral acest Acord, va vom rambursa prompt platile primite de la dvs., exclusiv costul de livrare, Pentru comenzile si livrarile pe teritoriul Romaniei - rambursarea include costurile de livrare. Pentru o rambursare care include taxe vamale, alte taxe si tarife, Klushop nu va poate ajuta cu returnarea acestor elemente de cost. Va rugam sa contactati autoritatile locale pentru a obtine informatii despre cum sa va recuperati taxele vamale, alte taxe si tarife pe care potential le puteti plati. In oricare caz rambursarea se va face in termen de 30 de calendaristice de la data la care ne-ati notificat decizia de retragere din prezentul acord.

Pentru platile efectuate in numerar sau prin transfer bancar - vom rambursa sumele direct in contul dvs. bancar pe care il veti pune la dispozitia noastra in acel moment. Pentru platile efectuate cu cardul bancar – vom rambursa sumele direct in contul bancar asociat cardului cu care ati efectuat plata initiala. In orice caz, nu va trebui sa platiti niciun comision in urma acestei rambursari.

In pofida celor de mai sus, putem amana rambursarea pana cand primim produsele de la dvs, si validam indeplinirea conditiile de returnare.

Pentru Romania - produsele returnate vor fi trimise inapoi prin intermediul aceluiasi curier prin care vi le-am trimis fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in cel mult 30 de zile calendaristice de la data la care ne-ati notificat retragerea din prezentul acord. Termenul limita este indeplinit daca trimiteti produsele inapoi inainte de sfarsitul perioadei de 30 de zile calendaristice. Pentru Romania - daca nu trimiteti produsele inapoi printr-un curier trimis de noi, veti suporta costurile directe ale returnarii produselor.

Sunteti singurul responsabil pentru diminuarea valorii produselor rezultate din manipulare / transport - altele decat cele necesare pentru a determina natura, caracteristicile si functionarea produselor.

Dreptul dvs. de a denunta unilateral acest Acord se aplica numai produselor comandate care sunt returnate in aceeasi conditie in care le-ati primit, asa cum este stabilit mai jos.

2. Dreptul de a va razgandi

Sensum va pune la dispozitie un termen de 30 de zile calendaristice pentru a va razgandi, din ziua in care dumneavoastra sau o terta parte desemnata de dvs., alta decat transportatorul, ati intrat in posesia produsului (produselor), perioada in care trebuie sa informati Sensum cu privire la decizia dvs. prin completarea Formularului de retur si sa va asigurati ca produsul ajunge la noi.

Dreptul dvs. de a denunta unilateral Acordul se aplica numai produselor comandate care sunt returnate in aceeasi stare in care le-ati primit, conform celor de mai jos.

3. Dispozitii comune

Returnati orice produs utilizand sau continand ambalajul original. De asemenea, trebuie sa ne trimiteti toate cutiile, etichetele, instructiunile / documentele (daca exista) si ambalajul original impreuna cu produsul returnat.

Nu se vor restitui sumele platite daca produsul a fost utilizat dupa desigilarea sa, daca nu este in aceeasi stare in care a fost livrat sau daca a fost deteriorat, daca nu contine etichetele originale. Ca urmare, ar trebui sa aveti grija cu manevrarea produselor in timp ce se afla in posesia dvs.

Pentru claritate, pentru a fi acceptata returnarea produselor, indiferent de motiv, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care v-au fost livrate (sa aiba etichetele originale Sensum, sa nu fie purtate sau deteriorate; trebuie pastrata integritatea documentelor insotitoare). Coletul trebuie sa contina si Formularul de Retur completat cu toate informatiile necesare.

Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor.

Curierul se intoarce

Atunci cand returnati un produs sau mai multe produse prin intermediul unui curier trimis de noi, trebuie sa ne contactati, utilizand Formularul de retur, prin e-mail la office@finesenses.ro pentru a stabili detaliile ridicarii produsului din posesia dvs. Trebuie sa trimiteti produsul in acelasi pachet ca si cel primit, urmand instructiunile din sectiunea "Politica de retur" a acestui site web.

Niciuna dintre optiunile de mai sus nu implica costuri suplimentare pentru dvs.

Daca nu doriti sa utilizati oricare dintre metodele de returnare gratuita disponibile, veti fi responsabili pentru costurile de returnare.

Vom revizui integral produsul returnat si va vom informa asupra dreptului de rambursare (daca exista). Costurile de expediere vor fi rambursate in momentul exercitarii dreptului dvs. de retragere in termenul legal si dupa returnarea tuturor produselor din pachet.

Vom restitui sumele platite de dvs. cat mai curand posibil, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 30 de zile calendaristice de la data la care ne-ati notificat intentia dvs. de a denunta unilateral Acordul prin completarea Formularului de retur. Fara a aduce atingere celor de mai sus, am putea amana rambursarea pana cand primim produsele de la dvs. sau pana cand faceti dovada ca ati returnat produsele si noi recunoastem o astfel de dovada, oricare dintre acestea survine mai intai.

Va vom restitui orice suma primita de la dvs. direct in contul bancar pe care ni-l veti pune la dispozitie la la momentul respectiv.

Veti suporta costul si riscul de returnare a produselor daca nu ati ales una dintre optiunile de returnare gratuita, dupa cum este indicat mai sus.

Daca aveti vreo indoiala, va rugam sa ne contactati prin intermediul formularului web disponibil pe site sau prin e-mail la office@finesenses.ro.

14. GARANTII, RASPUNDERE SI DECLINAREA RASPUNDERII

Utilizarea acestui site este in totalitate responsabilitatea dumneavoastra. FINE SENSES SRL si societatile sale partenere, afiliate, functionarii, directorii, agentii sau orice alta parte implicata in conceperea, producerea sau oferirea site-ului nu sunt raspunzatoare pentru daune directe sau indirecte, de orice natura, ce ar rezulta din sau in legatura cu utilizarea acestui site sau a continutului sau.

FINE SENSES SRL nu isi asuma nici o responsabilitate si nu va fi raspunzatoare pentru nici o dauna sau virusi care ar putea sa va infecteze computerul sau alte bunuri in urma accesarii sau utilizarii acestui site, sau descarcarii oricarui material, informatii, text, imagini video sau audio de pe acest site.

Cu exceptia cazului in care se prevede altfel in acesti Termeni, raspunderea noastra in legatura cu orice produs achizitionat prin intermediul site-ului nostru Web este strict limitata la pretul de achizitie al produsului si livrarea acestuia.

Nu veti putea sa ne invocati raspunderea daca nereusita livrarii produselor comandate sau neindeplinirea vreuneia dintre obligatiile asumate de noi in conformitate cu acesti „Termeniˮ este consecinta aparitiei unui eveniment de forta majora reglementat la articolul 22 de mai jos.

Datorita naturii deschise a acestui site web si a potentialului de erori in stocarea si transmiterea informatiilor digitale, nu garantam acuratetea si securitatea informatiilor transmise sau obtinute de pe acest site, cu exceptia cazului in care acest lucru este prevazut in mod expres in acest site.

Toate descrierile produselor, informatiile si materialele publicate pe acest site sunt furnizate "ca atare" si fara garantii explicite, implicite sau de alta natura, cu exceptia cazurilor prevazute de lege. In acest sens, daca incheiati Contractul in calitate de consumator sau de utilizator, ne angajam sa livram produse care sunt in conformitate cu Contractul si sa prelungim raspunderea pentru orice neconformitate care exista la momentul livrarii. Produsele sunt considerate conforme cu Acordul daca:

i. acestea respecta descrierea oferita de noi si poseda aceleasi calitati pe care le-am prezentat pe acest site web;

ii. sunt adecvate scopurilor pentru care produsele de acest tip sunt utilizate in mod normal;

iii. au parametrii de calitate si de performanta normali pentru produsele de acelasi tip la care va puteti astepta.

Produsele pe care le vindem au adesea caracteristicile materialelor utilizate in fabricarea lor. Aceste caracteristici, cum ar fi variatiile de fibre, textura, nodurile si culoarea, nu pot fi considerate defecte sau deteriorari. Dimpotriva, trebuie sa va asteptati ca aceste elemente distinctive sa existe si sa fie elementele de unicitate. Selectam numai produse de cea mai buna calitate, dar caracteristicile materialelor nu pot fi evitate si trebuie sa fie acceptate ca parte a aspectului individual al produsului.

Garantia comerciala acordata este de 30 zile calendaristice, din ziua in care dumneavoastra sau o terta parte desemnata de dvs., alta decat transportatorul, ati intrat in posesia produsului (produselor).

Garantiile sunt oferite consumatorilor in conformitate cu Legea nr. 449/2003 si O.G. nr. 21/1992 si se regasesc in certificatul de garantie ce insoteste produsul. Pentru a beneficia de garantie, consumatorul are obligatia sa respecte instructiunile, recomandarile si observatiile cuprinse in certificatul de garantie.

Sensum nu raspunde pentru defectiunile aparute ca urmare a nerespectarii acestor indicatii de catre client.

La solicitarea garantiei este necesara trimiterea produsului defect, prin curier catre Klushop la adresa specificata, in ambalajul original, impreuna cu accesoriile aferente, copie de pe factura fiscala si chitanta de la curier, plus reclamatie scrisa in care sa fie precizate: nume, prenume client, telefon contact, motivul reclamatiei, cauzele presupuse a fi condus la reclamatie, pretentiile clientului. In cazul in care produsele sunt returnate catre Sensum neinsotite de aceste documente, produsele pot fi restituite solicitantului/ expeditorului fara ca Sensum sa solutioneze cererea de acordare a garantiei.

Termenul legal pentru solutionarea reclamatiei in baza garantiei este de 15 zile de la primirea produsului defect.

Procedura reclamatiilor legate de coletul (produsul) primit de dvs, in sensul problemelor cauzate de serviciul de curierat, de transport inclusiv de lipsa de conformitate a produsului este urmatoarea, in caz contrar nefiind luate in seama:

-  reclamatiile se transmit in prealabil pe email, in maxim 48 ore de la data primirii produsului de catre client (dupa acest termen reclamatia nu mai este valabila)

- produsul se trimite la Sensum prin curier, in ambalajul original, impreuna cu accesoriile aferente, copie de pe factura fiscala si chitanta de la curier, plus reclamatie scrisa in care sa fie precizate: nume, prenume client, telefon contact, motivul reclamatiei, cauzele presupuse a fi condus la reclamatie, pretentiile clientului.

In vederea solutionarii reclamatiilor si garantiilor, Sensum poate sa decida: (i) respingerea reclamatiei; (ii) repararea produsului reclamat pe cheltuiala sa; (iii) acordarea unui rabat; (iv) inlocuirea produsului - daca acesta nu poate fi reparat, (v) returnarea contravalorii produsului, daca nici repararea, nici inlocuirea nu sunt posibile.

Nicio reclamatie nu va fi luata in considerare daca produsul a fost modificat, prelucrat sau s-a intervenit in orice fel asupra lui. Prezenta enumerare nu este limitativa.

Clientul nu este indreptatit sa solicite daune interese cu privire la calitatea sau cantitatea produselor achizitionate de la Sensum daca nu a respectat procedura de reclamatie sus-mentionata. Nimic din aceasta clauza nu va va afecta drepturile legale in calitate de consumator si / sau utilizator sau dreptul de a va retrage din acord.

15. PROPRIETATE INTELECTUALA

Recunoasteti si sunteti de acord ca toate drepturile de autor, marcile comerciale si alte drepturi de proprietate intelectuala in toate materialele sau continutul furnizat ca parte a acestui site web vor fi in continuare detinute de noi sau de licentiatii nosti. Puteti utiliza acest material numai cu consimtamantul scris, prealabil, oferit in mod expres de noi sau de licentiati. Acest lucru nu va impiedica sa utilizati acest site in masura in care trebuie sa faceti o copie a datelor din orice comanda sau contract.

Klushop va acorda permisiunea de a utiliza Site-ul in urmatoarele conditii:

Puteti descarca Continutul, insa doar pentru folosul personal si ne-comercial si cu conditia de a va conforma cu informatiile referitoare la dreptul de autor (copyright) si alte drepturi de proprietate intelectuala cuprinse in Continut;

Nu aveti permisiunea sa distribuiti, sa modificati, sa copiati (cu exceptia celor mai sus mentionate), sa transmiteti, sa expuneti, sa refolositi, sa reproduceti, sa publicati, sa autorizati, sa acordati o licenta de folosire, sa creati lucrari derivate din, sau sa transferati, sa vindeti sau sa folositi Continutul in alt mod, fara acordul in scris al FINE SENSES S.R.L;

Este interzis sa folositi Site-ul pentru a afisa sau transmite orice fel de material ce are caracter amenintator, fals, inselator, abuziv, de hartuire, licentios, calomniator, vulgar, obscen, scandalos, instigator, pornografic sau profanator, sau orice alt fel de material care poate constitui sau incuraja un comportament ce va putea da nastere unei infractiuni, sau ar putea conduce la raspundere civila, sau ar incalca in alt mod legea.

FINE SENSES S.R.L va coopera cu oricare dintre autoritatile desemnate sa aplice legea si se va conforma cu orice sentinta judecatoreasca prin care se cere sau se ordona societatii FINE SENSES  S.R.L sa dezvaluie identitatea oricarei persoane care ar afisa sau transmite orice fel de informatie sau material de acest fel pe sau prin intermediul Site-ului; si

Este interzis sa utilizati Site-ul in scop de publicitate sau pentru orice fel de cerere/ oferta cu caracter comercial.

16. 16. VIRUSI, HACKING SI ALTE INFRACTIUNI CYBER

Nu aveti dreptul sa abuzati de acest site prin introducerea in mod deliberat a virusilor hardware si software si a oricarui alt software neautorizat sau a oricarui alt material care este daunator sau dauneaza tehnologic. Este interzis sa incercati orice acces neautorizat la acest Site, la serverul care gazduieste acest Site sau la orice alt server, computer sau baza de date asociata site-ului nostru Web. Va angajati sa nu atacati acest site printr-un atac "denial of service" (DoS).

Prin incalcarea acestei dispozitii, puteti comite o infractiune conform reglementarilor aplicabile. Vom raporta o astfel de incalcare autoritatii de aplicare a legii aplicabila si vom coopera cu autoritatea corespunzatoare pentru a dezvalui identitatea hackerului. De asemenea, in cazul unei astfel de incalcari, dreptul dvs. de a utiliza acest site va inceta cu efect imediat. De asemenea, vom lua toate masurile necesare pentru a va restrictiona accesul la Site pentru atata timp cat este permis de lege.

Nu ne asumam nicio raspundere pentru nici o pierdere sau dauna cauzata de un refuz de serviciu, de un virus sau de alt software sau material care este daunator sau dauneaza tehnologic computerului, echipamentelor, datelor sau materialelor ca rezultat al utilizarii acestui site sau al descarcarii continutului sau alte site-uri catre care va redirectionati, de pe acest site web.

17. LINII DIN SITE-UL DE WEB

Site-ul nostru poate contine linkuri catre alte site-uri sau materiale terta parte; astfel de linkuri sunt furnizate numai in scop informativ si nu avem control asupra continutului acestor site-uri si materiale. In consecinta, nu ne asumam nicio raspundere pentru orice pierdere sau deteriorare care poate rezulta din utilizarea unor astfel de legaturi.

Klushop isi rezerva dreptul de a introduce materiale publicitare de orice natura si/sau legaturi pe oricare pagina a Site-ului, cu respectarea legislatiei in vigoare.

18. COMUNICARI SCRISE SI NEWSLETTER

Legile aplicabile prevad ca unele informatii sau comunicari sa vi le trimitem in scris. Prin utilizarea acestui site, va exprimati consimtamantul de a comunica cu noi in principal prin mijloace electronice. Va vom contacta prin e-mail sau va vom furniza informatii prin postarea notificarilor pe site-ul nostru Web. In scopuri contractuale, sunteti de acord cu utilizarea acestui mijloc electronic de comunicare si recunoasteti ca toate contractele, notificarile, informatiile si alte comunicari pe care vi le trimitem prin mijloace electronice respecta orice cerinta legala conform careia comunicarile trebuie facute in scris. Aceasta conditie nu va afecteaza drepturile legale.

Abonarea si dezabonarea la newsletter-ul site-ului www.sensum.com este gratuita si voluntara, si implica acceptarea urmatorilor termeni de utilizare:

- Mesajele trimise nu sunt nesolicitate si respecta reglementarile privind comertul electronic in ceea ce priveste comunicarea comerciala, astfel cum sunt acestea stabilite de legislatia romana si internationala.

- Primirea newsletter-ului presupune completarea unui formular de catre dvs. si acceptarea neconditionata a documentului, in cazul in care nu v-ati exprimat deja acest acord. Acordul privind primirea buletinului informativ poate fi dat si la momentul deschiderii unui cont de Utilizator.

- Datele preluate de la dvs. in scopul expedierii newsletter-ului pot fi folosite de catre Sensum in limitele Politicii de confidentialitate.

- Renuntarea la primirea newsletter-ului de catre dvs., se poate face in orice moment astfel: (i) Folosind legatura special destinata din cadrul oricarui newsletter primit; (ii) Prin modificarea acceptului de a primi buletinul si folosind pagini din zonele restrictionate, prin folosirea contului; (iii) Prin contactarea Sensum, conform cu informatiile de contact, si fara nici o obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.

Renuntarea la primirea newsletter-ului nu implica renuntarea la acceptul dat pentru celelalte aspecte din prezentul document.

Sensum isi rezerva dreptul de a selectiona persoanele carora le va trimite newsletter-ul, cat si dreptul de a elimina din baza sa de date orice utilizator care si-a exprimat anterior consimtamantul de a primi buletinul informativ, fara nici un angajament ulterior din partea Sensum sau a vreunei notificari prealabile a acestuia.

Sensum nu va include in newsletter-ele sale niciun alt fel de material publicitar sub forma de continut care sa faca referire la vreun tert care nu este partener al Sensum, la momentul expedierii buletinului.

Utilizarea newsletter-ului se face in aceleasi conditii de limitare a raspunderii din punctul de vedere al continutului, precum se autorizeaza si folosirea site-ului, in conditiile prevazute de prezentul document. Sensum detine toate drepturile asupra continutului newsletter-ului trimis catre abonati in aceleasi conditii ca si cele aplicabile informatiilor publicate pe site, in concordanta cu prevederile acestui document.

Abonatii newsletter-ului Sensum pot retrimite aceste comunicari comerciale altor persoane numai pe propria raspundere si in conditiile in care nu au modificat nici structura, nici continutul mesajelor respective. Persoanele care au primit de la abonatii newsletter-ului Sensum mesajele comerciale se considera ca au fost informate in prealabil de catre abonati despre prevederile prezentului articol. In acest context, Sensum nu poate fi facut raspunzator sub nici o forma de actiunile abonatilor sai.

Sensum isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul oricarui abonat la newsletter, daca are orice fel de motive pentru a crede ca abonatul respectiv nu respecta prevederile prezentului document.

19. NOTIFICARI

Recomandarea noastra este sa ne trimiteti toate notificarile prin intermediul formularului nostru de contact. Sub rezerva prevederilor articolului 18 de mai sus si daca nu se prevede altfel, va putem trimite notificari fie la adresa de e-mail, fie la adresa postala pe care o furnizati la plasarea comenzii.

Notificarea va fi considerata primita si comunicata in mod corespunzator de indata ce va fi publicata pe site-ul nostru, in termen de 24 de ore de la trimiterea unui e-mail sau la trei zile de la data expedierii unei scrisori prin posta. Pentru a dovedi ca o notificare a fost comunicata, in cazul scrisorilor, este suficienta dovada ca acestea au fost adresate, stampilate si expediate in mod corespunzator si, in cazul unui e-mail, ca au fost trimise la adresa specificata a destinatarului.

20. TRANSFERUL DREPTURILOR SI OBLIGATIILOR

Contractul dintre dvs. si noi are un caracter obligatoriu pentru noi, dumneavoastra si succesorii si agentii nostri si ai dvs.

Putem transfera, cesiona, subcontracta sau instraina in orice alt mod un Contract sau oricare dintre drepturile sau obligatiile care decurg din acesta in orice moment pe durata contractului. Pentru a evita orice ambiguitate, orice astfel de transfer, alocare, subcontractare sau alta instrainare nu va afecta drepturile dvs. legale in calitate de consumator si nu va invalida, reduce sau limita in alt mod nicio garantie pe care ne-ati dat-o expres sau implicit.

21. EVENIMENTELE FORTEI MAJORE

Nu vom fi trasi la raspundere sau raspunzatori pentru nici o incalcare sau intarziere in indeplinirea oricaror obligatii pe care le-am asumat in cadrul unui Contract, in cazul in care este cauzata de evenimente care depasesc controlul nostru rezonabil ("Eveniment de Forta Majora").

Un eveniment de forta majora trebuie sa includa orice act, eveniment, esec, omisiune sau accident care este in afara controlului nostru rezonabil si va include, in special (fara limitare) urmatoarele:

1. Orice actiune sindicala, inclusiv greve.

2. Rebeliune civila, revolta, invazie, atac terorist sau amenintare terorista, razboi (declarat sau nu), amenintare sau pregatire pentru razboi.

3. Foc, explozie, furtuna, inundatii, cutremure, alunecari de teren, epidemii sau orice alt dezastru natural.

4. Inoperabilitatea cailor ferate, a transportului maritim, a transportului aerian, a transportului auto sau a altor mijloace de transport publice sau private.

5. Inoperabilitatea retelelor publice sau private de telecomunicatii.

6. Actele, decretele, legislatia, reglementarile sau restrictiile impuse de orice guvern (guverne) al oricarei tari care afecteaza operatiunile noastre.

7. Orice greva, esec sau accident care afecteaza transportul maritim, sistemul postal sau alt transport relevant.

Indeplinirea obligatiilor noastre in baza oricarui contract va fi considerata suspendata in timpul evenimentului de forta majora si vom beneficia de o prelungire a termenului pentru a ne indeplini obligatiile in timpul evenimentului de forta majora. Vom folosi mijloacele noastre rezonabile pentru a opri evenimentul de forta majora sau pentru a gasi o solutie prin care sa ne putem indeplini obligatiile contractuale in ciuda evenimentului de forta majora.

Daca evenimentul de forta majora dureaza mai mult de 3 luni, contractul nostru se va rezilia de drept. Ca urmare a rezilierii acordului, vom rambursa toate platile primite de la dvs., inclusiv costurile de livrare, daca este cazul, fara intarzieri exagerate si, in orice caz, in termen de 30 de zile calendaristice de la data la care consideram ca acest acord va fi reziliat.

22. RENUNTARE

Daca in orice moment pe durata contractului nu insistam asupra respectarii stricte a obligatiilor care decurg dintr-un Contract sau din oricare dintre acesti Termeni si / sau daca omitem sa ne exercitam vreunul dintre drepturile noastre sau sa exercitam caile de atac la care suntem indreptatiti in temeiul prezentului Acord sau al acestor Termeni, aceasta nu va constitui o renuntare din partea noastra la aceste drepturi sau cai de atac si acest lucru nu va va exonera de respectarea obligatiilor in cauza.

O renuntare din partea noastra a neindeplinirii unei obligatii nu va constitui o renuntare din partea noastra la nici o neindeplinire a obligatiilor care decurg din Contract sau Termeni.

Nici o renuntare a noastra a vreunuia dintre acesti Termeni sau vreun drept sau remediu care decurg din Contract nu va fi realizata, cu exceptia cazului in care se precizeaza in mod expres ca este o renuntare si vi se notifica in scris, in conformitate cu prevederile paragrafului de notificare de mai sus.

23. ANULAREA PARTIALA

In cazul in care o autoritate competenta considera ca unul dintre acesti termeni este nevalid, ilegal sau inaplicabil sau orice prevedere a unui contract este nevalida, ilegala sau inaplicabila intr-o anumita masura, termenul, conditia sau dispozitia in cauza a celorlalti termeni, conditii, toate celelalte vor ramane valabile in masura maxima permisa de lege.

24. INTEGRALITATEA CONTRACTULUI

Acesti Termeni si orice documente mentionate in mod expres constituie intregul acord intre dvs. si noi in legatura cu obiectul oricarui Contract si inlocuieste orice alt acord, orice alt aranjament sau orice alt acord prealabil scris sau oral intre dvs. si noi.

Atat noi, cat si dumneavoastra declarati ca prin incheierea acestui Acord nici dumneavoastra, nici noi insine nu ne-am bazat pe nicio declaratie, angajament sau orice promisiune facuta de cealalta parte expres sau implicit, in orice fel de comunicare orala sau scrisa, in timpul negocierilor dintre dvs. si noi inainte de incheierea prezentul acord, cu exceptia cazurilor mentionate expres in acesti termeni.

Nici dvs., nici noi nu avem dreptul de a solicita despagubiri in eventualitatea unei declaratii false facute verbal sau in scris de cealalta parte inainte de data incheierii oricarui contract (cu exceptia cazului in care o astfel de declaratie neadevarata a fost facuta in mod fraudulos), cealalta parte rezervandu-si dreptul de a contesta numai in cazul incalcarii contractului, asa cum este prevazut in acesti Termeni.

25. DREPTUL NOSTRU DE A SCHIMBA ACESTE CONDITII

Ne rezervam dreptul de a revizui si modifica acesti Termeni in mod discretionar, atunci cand consideram oportun.

FINE SENSES S.R.L poate, in orice moment si fara notificare prealabila, sa revizuiasca cesti Termeni prin actualizarea acestora. Sunteti obligat sa respectati oricare si toate astfel de revizuiri si de aceea va trebui sa vizitati aceasta pagina a site-ului nostru in mod periodic pentru a lua la cunostinta Termenii si Conditiile actualizate.

Veti fi supusi politicilor si Termenilor in vigoare atunci cand utilizati acest site web sau veti comanda produse de la noi daca nu solicitati nicio modificare a acestor politici si Termeni.

Utilizati acest site pe propria responsabilitate. Nici  FINE SENSES SRL, nici partenerii, afiliatii, directorii sau managerii, nici agentii sai sau tertii implicati in crearea, producerea sau livrarea site-ului nu sunt responsabili pentru daunele directe, indirecte, punitive, incidentale, speciale, logice sau alte daune legate de utilizarea acestui site sau a continutului indiferent daca se realizeaza pe baza unui contract, responsabilitate stricta sau alta modalitate, chiar cu avertizarea privind posibilitatea unor astfel de daune.

26. LEGISLATIA SI JURISDICTIA APLICABILE

Folosirea site-ului Web si a Acordurilor noastre pentru achizitionarea de produse incheiate prin acest Website vor fi reglementate de legea romana.

Orice litigiu care decurge din sau in legatura cu sau in legatura cu utilizarea contractelor de site web va face obiectul jurisdictiei neexclusive a instantelor din Bucuresti.

Daca incheiati contractul in calitate de consumator, nimic din aceasta clauza nu va va afecta drepturile legale in conformitate cu legislatia locala aplicabila.

27. PARERI

Incurajam comentariile si feedbackul dvs. Trimiteti-ne comentariile si sugestiile prin intermediul formularului nostru de contact sau trimiteti-ne un e-mail la office@finesenses.ro.

Fiind de acord cu acesti Termeni si Conditii de utilizare a site-ului www.sensum.com, clientul isi asuma in totalitate consecintele ce decurg din folosirea in aceste conditii a site-ului.